Úsměvné perličky ze zákaznické podpory e-shopu

Prošel jsem archiv předvánoční komunikace zákazníků se zákaznickou podporou našich e-shopů a vypsal z nich ty nejvtipnější hlášky. Začněme nový rok na poli e-commerce zvesela:

 

Zákazník: Dobrý den, při zadávání adresy mi telefon sám přehodil adresu pobytu. Z Puklicova 36 na Publikování 36. Myslíte, že se to dá ještě opravit?

 

Zákazník: Ačkoli na ČP všichni nadávají, u mě jde teprve o druhou negativní zkušenost v životě, škoda že před Vánocemi.

 

Produkt: Rychlovarná konvice za 120 Kč (= dětská hračka)
Zákazník: Rada bych zrusila svoji objednavku.Hned po odeslani jsem zjistila ze se jedna o hracku.Dekuji za pochopeni.
Zákazník: Dobry den.Ted jsem objednala rychlovarnou konvici u vas ale zdrejme je to pouze hracka pro deti..Potrebuji klasickou funkcni konvici na vareni vody..Tedy pokud je to jen hracka musim zrusit svoji objednavku

 

Produkt: Společenská hra Albi Regionální kvízy Praha
Zákazník: Toto je asi ta nejhorší hra na světě. Moc by mě zajímalo, která jeptiška v důchodovém věku vymýšlela všechny ty otázky o kostelních sousoších …

 

Automatický mail: Pokud jste spokojeni s nákupem, napište prosím své doporučení pro ostatní – za pár dní Vám přijde dotaz z nákupního portálu Heureka.cz.
Zákazník: Co je Heuréka?

 

 

Automatický mail: Dotaz na spokojenost s nákupem
Zákazník: vše v pořádku až na jednu věc neposílejte mě spam ani emaily! děkuji.
Automatická odpověď: Dobrý den, děkujeme za Váš e-mail. Je zařazen do fronty a odpovíme na něj v nejbližším možném termínu.
Zákazník: Ne neodpovídejte!

 

Produkt: Plyšová Včelka Mája 30cm
Zákazník: Dobrý den. Měří včelka Mája 30 cm s tykadly nebo bez?

 

Zákazník: Vážení, právě jsem převzala zásilku a jaké bylo mé překvapení, když místo dvou objednaných věcí tam byla pouze 1!
Zákaznická podpora (technický problém v kódování Češtiny): Dobr=C3=BD den, omlouv=C3=A1me se za probl=C3=A9m. P=C5=99ed=C3=A1v=C3=A1m k = vy=C5=99e=C5=A1en=C3=AD kolegyni.
Zákazník: To si ze mne děláte legraci? Mně to vtipné nepřipadá!!!!!!!!!!

 

Zákazník: z rodinných důvodů jsem si nemohla převzít již zaplacený balík DR2100093… a tak jsem Vás chtěla poprosit, zda by bylo možné mi balík poslat znova až se Vám vrátí.
Zákaznická podpora: Dle systému České pošty je zásilka zatím stále uložena na poště Praha 102

 

Zákazník: chtěla jsem se zeptat jestli je možné po vánocích případně vrátit dětské odrazilo? je to dárek, ale v tuto chvíli si nejsem jistá dobrou volbou…

 

Zákazník: stále mi od Vás ještě nedorazil balíček
Zákaznická podpora: je to balík na poštu, domů Vám ho nedonesou
Zákazník: Balíček jsme si již vyzvedli, pošta nevěděla, že ho tam mají…

 

Zákazník: prosím o okamžitou změnu objednávky č. 1138590., ve smyslu změny počtu kusů z 2x na 1x a zároveň i tomu odpovídající redukci fakturované částky o 170 CZK.

 

Zákazník (po 20 dnech nezaplacení a nereagování na upomínky): Obdržel jsem od vás. Storno objednávky. Dneska jsem jí ráno poslal převodem.  Bohužel  jsem jí zapomněl poslat dřív. Prosím  o oživení mojí objednávky. Děkuji

 

Zákazník: Dobrý den, zásilku jsem stále nedostala a ráda bych zjistila kde ji je konec.
Zákaznická podpora: máte objednávku s platbou předem bankovním převodem. Bohužel doposud na náš účet nedorazily peníze.
Zákazník: To se tedy velice omlouvám. Sama mam e-shop a nevím co dřív.

 

Zákazník: můžete mi prosím napsat, jaké jsou podmínky vrácení zboží/peněz?
Zákaznická podpora: Zásilka je zatím nevyzvednuta na Uložence.
Zákazník: Toto není storno, jen dotaz, děkuji za zprávu a přeji hezký večer.

 

Zákaznická podpora: Zašlete prosím bankovní údaje pro platbu do zahraničí.
Zákazník: Tak znova, cislo ktere jsem vam dal je IBAN!!!  To neni nic slozityho, na to neni potreba vysoka skola. Ale pro jistotu v priloze je to v programu malovani.

 

Zákazník: Stornují objednávku č. 678360
Zákaznická podpora: Stornováno
Zákazník: Dobrý den, omlouvám se za zmatky, ale ráda bych znovu obnovila svoji objednávku :O) č. 678360. Objednaný malý kočárek jinde má výrobní vadu. Je-li to možné, prosím, o dodání zboží Vašim e-shopem. Ještě jednou se omlouvám a děkuji
Zákaznická podpora: Dobrý den, kočárek již bohužel není skaldem.

 

Zákazník: Dobry den, medved meri 48cm v sede, nebo je to celkova delka i s nohama? Dekuji

 

Zákazník: Zkoušela jsem synovi ukázat klasické Osadníky, herní plán, figurky, ale on od svých kamarádů zná Junior a slzí u toho. Jestli by to šlo, zítra bych hru odeslala a udělala novou objednávku.

 

Produkt: Žokej na koni (hračka)
Zákazník: dobrý den kun je klisna nebo hřebec

 

Produkt: Žokej na koni (hračka)
Zákazník: Je to jezdkyně nebo jezdec?

 

Produkt: Dětský budík Hasiči
Zákazník: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je někde možné si poslechnout zvuk tohoto budíku

 

Produkt: Společenská hra Kris Kros
Zákazník: Hra super, jen škoda, že se nadají dokoupit písmenka (když časem poztrácíte)

 

Zákazník: Dobrý den, může dcera opravdu s touto panenkou i do vany.
Zákaznická podpora: Ano Vaše dcerka může s panenkou do vany, panenka je vodotěsná.

 

Zákazník: to je heska cena 233kč a pasujeto na traktor johen der tento valník a možusi to koupit aji z dopravou za 99kč aji y dobirkou

 

Zákazník: Dobrý den, je možné tuto sestavu mít s hnědým býkem? Syn by z toho byl „paf“ :-) Když procházím web, narážím jen na kombinaci se strakatou „krávou“.. Pěkný den.

 

Zákazník: Dobrý den zaujaly mě ty oranžový sluchátka ale ta cena se mi nelíbí.

 

Produkt: Nafukovací boxovací pytel, výška 160cm
Zákazník: Chci se zeptat,kolik pytel vydrží. Mám 15leteho syna,který by si občas potřeboval vyloženě do něčeho pořádně bouchnout.:-) Je tedy tento pytel vhodný i pro něj?

 

Produkt: Policení pistole Gold colection stříbrná kovová 8 ran
Zákazník: Zaujala mě na vašich stránkách kapslovka. V popisu je uvedena kovová konstrukce, z toho usuzuju že by mohlo jít o kousek co se nekroutí při mechanickém namáhání a co by přežil i padání na zem. Sháním pistoli pro nácvik technik KravMaga a klasické makety pro tyhle účely navržené jsou sice odolné, ale je to jen kus gumy, kapslovka s drobnou demonstraci funkce by pro nás byla idealni.

 

 

Vzpomeneš si také na nějakou veselou hlášku zákazníka? Poděl se o ni s námi v komentářích!

2 thoughts on “Úsměvné perličky ze zákaznické podpory e-shopu

  1. Martin napsal:

    To mi zvedlo náladu :-D. U nás v hodinářství se taky nasmějeme:
    Tak snad potěší ;)

    • Anonym napsal:

      Všude stejný…
      Podpora: Prosím Vás, pro obnovení stránky stiskněte CTRL a F5
      Zákazník: promiňte, ale já tolik prstů nemám.

Napsat komentář: Martin Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>