Heureka má od konce týdne velké problémy se svým Heureka Košíkem. Ještě do pátku rozdávala jako bonus k nákupu poukaz 100,- Kč na DámeJídlo.cz. Český uživatel je ale koumák. Rozmohly se fiktivní nákupy přes Heureka Košík. Uživatel nakoupí, mailem obdrží poukaz na jídlo, ale zboží ze samotného shopu už si neodebere. Situace dospěla tak daleko, že na těžení těchto poukazů se používá robot. Z jednoho uživatelského účtu tak přijde za sebou třeba pět objednávek v minutových rozestupech.

Fiktivní nákupy přes Heureka Košík
Z těchto důvodů bylo aktuálně rozdávání poukazů na Heurece pozastaveno (při tom má akce trvat v termínu 1. 10. 2015 – 30. 9. 2016). Snahy o falešné nákupy ale přetrvávají (robot jede dál).
Prodejci expedují falešné nákupy zbytečně a vznikají jim škody. Zboží si nikdo nepřevezme.
Na obchodního zástupce Heureky je problém se dovolat. Rozsah falešných nákupů je údajně tak velký, že nemá Heureka kapacity je odhalovat a stornovat. Doporučení od Heureky je – podezřelé nákupy stornujte, buďte trpěliví, peníze vám nestrhneme, omlouváme se.

Poukaz „sleva 100 Kč na DámeJídlo.cz“ motivuje k falešným nákupům
Více informací o akci „Získejte slevu 100 Kč na Dámejídlo.cz při každém nákupu přes Heureka Košík“: http://onas.heureka.cz/pro-zakazniky/akce-damejidlo
DOBRÝ DEN,
TĚM UŽIVATELŮM,KTEŘÍ SI ZBOŽÍ ODEBEROU BY KREDITY MOHLY BÝT PŘIPSÁNY?
A to je takový problém systém předělat do podoby, že poukaz na kredity dostanou jen předem zaplacené objednávky, tzn lidé, kteří si zboží vážně vyzvednou?
Vzhledem k tomu že HEUREKA jediné co udělala omezila použití kódu jedenkrát za měsíc, tak se vlastně nic nezměnilo. Fiktivní objednávky chodí stále jen v menším množství a klidně na stejný výrobek jen pokaždé s jinou mailovou adresou.